10 Temmuz 2014 Perşembe

Parfümevi.com : Yeni bir parfüm çağı

Bu kadar etkileneceğimi düşünmezdim 1 gün içerisinde elinize ulaşıyor. İlk izlenimim bu yönde. Sonra parfümler çok şirin, ki bence ambalajdan da +1 puan. yanında 2 tester geliyor. Haftanın en çok satan parfümleri ve bu testerlar pompalı. öyle dandik değil. şişeler 50 ml ve bir tanesi 10 lira gibi bir fiyatta. Kalitesine bakılırsa orijinallere çok yakın ama bu fiyata daha iyisini bulamazsınız.
Kutuları çook sevimli :))
Aldığım ilk parfüm Emporio Armani She sitedeki adıyla: SHE-XENA. Memnun kaldım açıkcası. Orjinaliyle benzer bir koku ve kalıcı. Benim için en önemli kriterlerden biri kalıcı olması. Odunsu vanilya kokuyor diyebiliriz ama ben pek anlamam bu işlerden :))

2. parfüm Victoria′s Secret
Bombshell sitedeki adı Bombei.  orjinalini bilmiyorum o yüzden kıyaslama yapamayacağım ama, koku bi harika ya. şekerli meyve kokusunu seiyorsanız kaçırmayın diyeceğim. ve kokusu 4-5 saat üzerimde kaldı. bu yüzden ona da tam puan.
3. parfüm Carolina Herrera
212 Sexy sitedeki adı SAXON 212.  bu daha çiçeksi dediğim koku türünden, ama yine de sevdim. Tavsiye edebileceğim bir koku. 
Çok memnun kaldım bu siteden. Online alışverişden koruyorsanız, korkmayın. Bu site bir harika. Yanında gelen 2 tester'dan biri erkek parfümü diğeri Katy Perry
Killer Queen ki bu hayatımdaki en şekerli koku olabilir. o kadar tatlı ki yiyesiiz geliyor. kısaca bayıldım.
İyi Şanslar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder